• 1401/12/28
  • - تعداد بازدید: 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه

پیگیری 150مورد شکایت ثبت شده در سامانه 190 در خرامه

.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت ، از پیگیری 150مورد شکایت ثبت شده در سامانه 190، در سال 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه، «راحله جلوداری» گفت: در سال جاری 150 شکایات در سامانه مردمی 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان خرامه پیگیری شد.

جلوداری اظهار داشت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی 190 مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌صورت شبانه‌روزی و با حضور تمام‌وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی است.
 
 

او بیان داشت: کارشناســان بهداشت محیط شهرستان ضمن دریافت شکایات مردمی، آن‌ها را پیگیری و نتایج اقدامات انجام‌شده را در سامانه  ثبت می‌نمایند و شهروندان قادر خواهند بود با دریافت کد پیگیری از نتیجه شکایت خود مطلع گردند.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی 190 ،آمادگی پاسخگویی به همشهریان در ایام نوروز را دارد و همشهریان هر گونه شکایت مرتبط با رعایت نکردن بهداشت فردی و عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی و یا تاریخ گذشته ، عدم رعایت بهداشت و نظافت واحد های ارائه دهنده خدمات و عدم رعایت بهداشت و نظافت در سرویس های بهداشتی عمومی و نمازخانه ها بویژه در مسیر راه های ارتباطی شهرها و پمب بنزین ها و پایانه های مسافربری را به این سامانه اعلام نمایند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 75880
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید